FANDOM

Informacje
Uwaga spoilery!
Ten artykuł może zawierać szczegóły dotyczące fabuły gry, anime i innych mediów.
Shin Tsukinami
0097.jpg
Biografia
Kanji 月浪 シン
Rōmaji Tsukinami Shin
Wiek 17
Status Żywy
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japońska
Płeć Mężczyzna
Wzrost 175 cm (5'9")
Waga 58 kg (128 lb)
Grupa krwi 0
Kolor oczu Złoty
Kolor włosów Blond
Status Zawodowy
Zawód Uczeń 2-giej klasy liceum
Status Personalny
Krewni Giesbach (ojciec)
Krone (matka)
Carla (brat)
Menae (ciotka)
Cordelia (kuzynka)
Hobby Przemoc
Ulubione jedzenie Orzechy
Debiut
Gra Diabolik Lovers DARK FATE
Anime Diabolik Lovers OVA
Aktorzy Głosowi
Japoński Showtaro Morikubo‎

Shin Tsukinami (月浪 シン Tsukinami Shin) jest młodszym bratem wampirów stworzycieli.

Wygląd

Shin ma blond włosy. Jego oczy są wyraziste i złote, jak u jego brata. Nosi niebieskie okulary z czarną opaską, która obejmuje lewą stronę jego okularów wraz z lewym okiem. Ma niebieski kolczyk w prawym uchu.

Jego strój składa się z czarnej koszuli i białej koszuli na niej, która ma dekolt poniżej kołnierza czarnej i czarne opaski na ramionach. Nosi również czarną kamizelkę z herbami u góry prawej klapy. Ma czarne rękawiczki. Na strój składają się też czarne spodnie i czarne buty. Nosi również naszyjnik owinięty wokół szyi, który zwisa mu na klatkę piersiową, z zawieszką w kształcie trumny. Wydaje się, że ma również ogon.

Osobowość

Ponieważ posiada ogromną dumę z powodu bycia stwórcą, patrzy z góry na wampiry z innych rodów. Piękna krew jest jego priorytetem i często wygłasza narcystyczne uwagi. Zwykle jego słowa są uprzejme, ale kiedy traci panowanie nad sobą, jego mowa staje się wulgarna.

Historia

Relacje

Carla Tsukinami

Yui Komori

Zdolności

Jako twórca, posiada zdolność do przekształcania się w wilka, węża, nietoperza i orła.

Ciekawostki

  • Według Carli, bierze długie kąpiele.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki