FANDOM

Informacje
Kino
Kino
Biografia
Kanji キノ
Rōmaji Kino
Znak zodiaku Nie znane
Urodziny Nie znane
Wiek 17
Status Żyje
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japonia
Płeć Mężczyzna
Wzrost 178cm
Waga 65kg
Grupa krwi AB
Kolor oczu Miedziana Róż
Kolor włosów Szaro-Czarne
Status Zawodowy
Zawód Uczeń 3-ciej klasy liceum
Status Personalny
Hobby Granie w gry na smartphonie
Ulubione jedzenie Konpeito
Debiut
Gra Diabolik Lovers LOST EDEN
Manga Nie znane
Anime Nie znane
Aktorzy Głosowi
Japoński Tomoaki Maeno
Kino (キノ Kino) Jest istotą błędnie uważaną iż jest nieślubnym synem Karlheinz'a, Króla Wampirów.

Wygląd Edytuj

Kino ma krótkie czarne włosy z szarymi końcówkami i miedzianolistne oczy. Nosi ten sam ubiór co inni bracia w grze, prawdopodobnie bardziej zdefiniowany mundurek. Górna część stroju składa się ze szkarłatnej marynarki ze złotymi dodatkami, czarnego askotu z białym zapięciem w kształcie czaszki i białej koszuli będącej pod marynarką. Nosi również aigullette w postaci cienkiego złotego sznurka łączącego ramię jego marynarki i klamrę czaszki. Dolna część mundurku składa się z czarnych spodni i białych butów z czarnymi podeszwami.

Osobowość Edytuj

Z nieznanego powodu chce zlikwidować rasę wampirów. Jest naiwnym, samolubnym księciem, który jest przekonany, że to jest całkiem naturalne, jak ludzie mu służą. Jest typowym egocentrykiem, który zakłada, że inni bez cienia wahania zrealizują jego prośby. Nie zawaha się zabić każdego, kto stanie na jego drodze. Kino ma świadomość, by żeby stać się Adamem, musi zakochać się w Yui, więc nie ma nic przeciwko, by zdobyć ją na swej "drodze". Kino ma osobowość zbliżoną do tej, którą posiada Ayato.

Historia Edytuj

Był istotą stworzoną przez Rotigenberga Miasma, mając w sobie coś, co nieświadomie pozostawił Karlheinz(w rzeczywistości to moc Karlheinz'a). Mylne jest założenie, że jest wampirem i nieślubnym synem Karlheinz'a.

W Drama CD LOST EDEN Kino mówi, że nienawidzi Yui, gdyż ta troszczy się o Sakamaki'ch. Nie rozumie, jak może martwić się o tych, którzy jej nie chcą, potem mówi jej, że musi robić wszystko, by go uszczęśliwić, czyli między innymi zakochać się w nim i bycie jego Ewą.

Yuuri jest sługą Kino i jego przyjacielem z dzieciństwa. Yuuri uważa, że to dzięki niemu Kino stał się tą osobą, którą jest teraz.

Zdolności Edytuj

Ma nadludzką siłę i szybkość, a także ma bardzo dobry wzrok, węch i słuch.

Ciekawostki Edytuj

  • Kino ma sługę imieniem Yuuri, który jest ghulem i jednocześnie jego przyjacielem z dzieciństwa.
  • Kino mógłby być wystarczająco silny, by zabić Karlheinz'a zamiast Ayato, gdyż posiada jego moc.
  • Kino lubi bawić się telefonem przez większość czasu.
  • Spośród braci Sakamaki, Kino najbardziej lubi Ayato, chociaż uwielbia go drażnić.
  • Jego ulubionymi słodyczami są cukierki Konpeitō.
  • Jest zafascynowany sokiem z guawy. Karze Yui za "wylanie jego cennego soku".