FANDOM

Informacje
Uwaga spoilery!
Ten artykuł może zawierać szczegóły dotyczące fabuły gry, anime i innych mediów.
Karlheinz
4501.png
Biografia
Znany/a również jako Karl
Tougo Sakamaki
Reinhart
Wiek 2000+
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japońska
Płeć Mężczyzna
Status Zawodowy
Zawód Król Wampirów
Polityk
Szkolny lekarz
Status Personalny
Krewni Richter (brat)
Cordelia (pierwsza żona)
Beatrix (druga żona)
Christa (trzecia żona)
Shu (syn)
Reiji (syn)
Laito (syn)
Kanato (syn)
Ayato (syn)
Subaru (syn)
Debiut
Gra Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~ (wspomniany)
Diabolik Lovers MORE,BLOOD
Manga Diabolik Lovers MORE,BLOOD Mukami Sequel
Anime Odcinek 4
Aktorzy Głosowi
Japoński Masataka Sawada

Karlheinz (カールハインツ Kāruhaintsu), znany również jako Tougo Sakamaki (逆巻 透吾 Sakamaki Tōgo) oraz Reinhart (ラインハルト Rainharuto), jest mężem Cordelii, Beatrix i Christy. Jest bratem Richtera, jak również ojcem wszystkich sześciu braci Sakamaki. Karl jest też obecnym Królem Wampirów, przywódcą ich wszystkich. W Japonii jest znanym politykiem, wybitnym filantropem, a w Akademii Ryoutei pracuje jako szkolny lekarz, używając innego wyglądu.

Wygląd

Według Reiji'ego, Karl ma ponad 2000 lat. W MORE,BLOOD jest przedstawiany z bladą skórą, długimi, białymi włosami i złotymi oczami. W przebraniu Reinhart'a ma blond włosy i nosi okulary.

Osobowość

Nie wiemy o nim zbyt wiele poza tym, że został opisany jako "nierządnik". Z tego co mówią bracia Sakamaki, jest bardzo surowy, ponieważ, kiedy Shu musiał powtarzać klasę, wysłał go w lodowe góry bieguna północnego, aby trenował i "ukarał" Ayato po zabiciu Cordelii. Zarówno bracia Sakamaki, jak i Mukami określają go jako "ta osoba".

Historia

Według Cordelii, Karlheinz chciałby umrzeć, ale nikt nie jest na tyle silny, by go zabić. Chce, aby jeden z jego synów posiadł ofiarną narzeczoną i zyskał moc, by go zgładzić, dlatego też rozpoczął projekt "Adama i Ewy" w MORE,BLOOD. Cordelia chce spełnić jego życzenie śmierci. Ayato raz powiedział, że Karl byłby zadowolony tylko z Christy, co zdenerwowało Subaru.

Zdolności

Karlheinz jest w stanie zmieniać kształty i dostosowywać swój wygląd do takiego, jaki chce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki