FANDOM

Informacje
Uwaga spoilery!
Ten artykuł może zawierać szczegóły dotyczące fabuły gry, anime i innych mediów.
Christa
1378035 442644412522867 115081023 n - Copy
Biografia
Kanji クリスタ
Rōmaji Kurisuta
Znany/a również jako Krista
Biała Róża
Status Żywa
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japońska
Płeć Kobieta
Kolor oczu Czerwony
Kolor włosów Biały
Status Zawodowy
Status Personalny
Krewni Karlheinz (mąż)
Subaru (syn)
Debiut
Gra Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~ (Ścieżka Subaru)
Manga Diabolik Lovers Prequel
Anime Odcinek 6 (retrospekcja)
Aktorzy Głosowi
Japoński Yuki Tashiro
Angielski Brittney Karbowski

Christa (クリスタ Kurisuta) jest trzecią żoną Karlheinz'a i matką Subaru.

Christa pojawia się tylko w snach Subaru i w retrospekcjach, w których był razem z nią.

WyglądEdytuj

Christa ma białe pukle i czerwone oczy, jak jej syn. Zazwyczaj jest widziana uczesana w kok, podtrzymywany przez coś, co wyglądem przypomina gumkę z falbankami. Ma jedno, długie pasmo włosów puszczone z przodu.  

Christa nosi czarno-białą aksamitną suknię. Ramiączka kształtem przypominają diamenty. Ma też naszyjnik, który jest połączony z środkiem dekoltu sukni. Nosi również rodzaj przezroczystej tkaniny wokół ramion i białe rękawiczki za łokcie. 

Christa wygląda na zmartwioną. Ma ręce złożone na piersi tak, jakby chwytała się za serce i głowę spuszczoną w dół, jakby była pogrążona w smutku. 

OsobowośćEdytuj

Pomimo swojego niewinnego i nieśmiałego wyglądu, Christa potrafi pokazać swoją dumę. Zostało to ukazane w jej sporze z Cordelią o Karla, kiedy powiedziała jej, że jedynym powodem, dla którego skontaktował się z nią, było to, że była bardzo uciążliwą osobą i w zasadzie powiedział jej o tym. Było to nieco zaskakujące, ponieważ rywalizacja zazwyczaj dotyczyła Cordelii i Beatrix.

Mimo to, Christę wciąż można przedstawiać jako głęboko przygnębioną kobietę. Czasami wspomina swoje szczęśliwe chwile z bratem, ale później obwinia Karlheinza za niego. Ze względu na swój stan emocjonalny, bardzo często naciska na Subaru, aby ją zabił sztyletem, który mu dała.

HistoriaEdytuj

Z powodu swojej urody, Christa była chwalona wśród wampirów jako "Biała Róża". To sprawiło, że Karlheinz jej zapragnął. Została zmuszona do zostania jego żoną, a następnie zgwałcona przez niego - co doprowadziło do narodzin Subaru. Wyjawiono również, że Christa miała brata, którego bardzo kochała.

Na skutek serii tych incydentów Christa, głównie jej dawna powłoka, zachorowała. Została ona opisana, jako posiadająca osobowość ducha.

Była również matką Subaru Sakamakiego

RelacjeEdytuj

KarlheinzEdytuj

W przeciwieństwie do Cordelii i Beatrix, Christa nie wybrała Karlheinz'a. Przed MORE,BLOOD nie kochała go w jakiś szczególny sposób i nie wykazywała żadnych uczuć, czy też zachwytu względem niego. Zamiast tego, bała się go. Jednak w MORE,BLOOD okazuje się, że Christa była zakochana w Karlheinz'u i okazjonalnie wyzywała Cordelię do walki.

SubaruEdytuj

Christa kochała Subaru i pałała miłością do niego. Jednak niesprzyjające okoliczności jej małżeństwa sprawiły, że stała się niestabilna psychicznie. Czasami zaskakiwała syna i błagała go, by ją zabił - do tego stopnia, że dała mu srebrny sztylet, który potrafi zabijać wampiry. Sam Subaru nigdy nie był wstanie spełnić jej prośby, aby zakończyć jej cierpienia, ponieważ kocha swoją matkę, i mimo to jest dręczony poczuciem winy.

Cytaty Edytuj

  • "Jesteś bardzo delikatnym chłopcem." (Do Subaru)
  • "Jesteś plugawy, Subaru!"

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki