FANDOM

Informacje
Uwaga spoilery!
Ten artykuł może zawierać szczegóły dotyczące fabuły gry, anime i innych mediów.
Carla Tsukinami
0096.jpg
Biografia
Kanji 月浪 カルラ
Rōmaji Tsukinami Karura
Wiek 18
Status Żywy
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japońska
Płeć Mężczyzna
Wzrost 183 cm (6'0")
Waga 65 kg (143 lb)
Grupa krwi AB
Kolor oczu Złoty
Kolor włosów Biały
Status Zawodowy
Zawód Uczeń 3-ciej klasy liceum
Status Personalny
Krewni Giesbach (ojciec)
Krone (matka)
Shin (brat)
Menae (ciotka)
Cordelia (kuzynka)
Hobby Kolekcjonowanie obrazów
Ulubione jedzenie Surowa szynka
Debiut
Gra Diabolik Lovers DARK FATE
Anime Diabolik Lovers OVA
Aktorzy Głosowi
Japoński Toshiyuki Morikawa

Carla Tsukinami (月浪 カルラ Tsukinami Karura) jest królem wampirów, jak również starszym bratem wampirów stworzycieli.

Wygląd

Carla ma białe włosy z ciemną czerwonawo-brązową grzywką na końcach. Ma wyraziste złote oczy.

Nosi czarny szalik w haftowane herby; obejmuje on dolną część jego twarzy i jest owinięty wokół jego ramion. Nosi również białe rękawiczki.

Jego mundurek szkolny składa się z czarnej marynarki i czarnej zapinanej koszuli ze swego rodzaju muszką lub krawatem na kołnierzu. Nosi do tego jednolite czarne spodnie z białym paskiem i czarne buty ze wzorem podobny do tego, który ma na szaliku.

Osobowość

Stworzyciel wampirów, który posiada zarówno inteligencję, jak i rozum. Ukrywa pod tym jednak swoje sekretne skłonności do sadystycznej przemocy. Ze względu na swoją długą żywotność, ma leniwy charakter.

Lubi przedłużać agonię swoich ofiar i choć dorównuje siłą Karlheinz'owi, to jednak woli nie atakować bezpośrednio, a ma czas, by mieszać w umysłach swoich przeciwników(co jest głównym sporem między nim, a młodszym bratem, ponieważ Shin jest bardziej porywczy). Carla zwykle nie lekceważy swoich oponentów w przeciwieństwie do Shin'a.

Carla ma silne poczucie obowiązku wobec swego rodu i rodziny, mimo, iż miał poważne problemy z nimi. Ma ogromną dumę jako, że jest z Pierwszej Krwi, ale potrafi wznieść przyszłość rasy ponad swoją dumę.

Jest zimny, tajemniczy i trudny do odgadnięcia. W niektórych przypadkach potrafi udawać przyjaznego przy tym ukrywając ogromną dawkę okrucieństwa, co jest częścią jego umysłowych manipulacji nad swoimi ofiarami. Jeśli coś dobrego uczyni, to nie z dobroci serca, a jedynie z tego względu, iż to było częścią planu zemsty na Karlhein'ie, który zniszczył jego ród.

Jest okrutny, sadystyczny i bezwzględnie upokarza bohaterkę podczas jej brutalnego torturowania, mającego na celu oczyszczenia jej krwi z wampirzego wirusa, który powstrzymuje jego plany przed ich spełnieniem i przełamania w niej więzi emocjonalnych z wampirami. Próbuje zepchnąć ją do absolutnej rozpaczy i złamać jej ducha, by potem stać się jej jedyną "nadzieją" i szybciej osiągnąć swoje cele, gdyż współpraca z nią jest w jego planach bardzo kluczowa.

Zazwyczaj odgrywa rolę głównego antagonistę na większości szlakach niż inni bohaterowie w DARK FATE. Carla nie uznaje sprzeciwu, nie bierze słowa "nie" za odpowiedź, gdy ktoś odmawia wykonania jego poleceń.

Kiedy wpada w gniew, a ktoś mu wciąż się przeciwstawia, Carla bez wahania zabija, bądź torturuje tak, że jego ofiara cierpi męki przez wieczność. Jest okrutnym sadystą, ale nie do tego stopnia, by utracić nad sobą kontrolę.

Jednakże pod okrutną osobowością Carla ukrywa swoją łagodną stronę, którą niezwykle rzadko pokazuje. Zostało to potwierdzone w dalszych wydarzeniach na jego szlaku w DARK FATE, w scenie, gdzie towarzyszy Yui w ogrodach Banmaden, a jej obecność sprawiła, że pokazał jej swoją łagodność. Wpływ Yui na niego zmusiła go do zmiany nastawienia do ludzi i wampirów(choć tych drugich wciąż nienawidzi do pewnego stopnia) oraz do zmiany myślenia odnośnie do swojej zemsty.

Historia

Wraz z młodszym bratem, Carla jest jedną z ostatnich dwóch żyjących członków Pierwszej Krwi. Został uwięziony w świecie demonów na kilka tysięcy lat bez możliwości wydostania się. Jednakże ze względu na na zaćmienie księżyca, które nastąpiło jednocześnie w świecie ludzi i demonów, zaklęcia Karlheinza chroniące zamek osłabły, a Carla i Shin byli w stanie uciec ze świata demonów i odszukać ostatniego żyjącego członka powiązanego z Czystą Krwią, a którego serce zostało skryte w ciele dziewczyny o imieniu Yui Komori.

Pierwsi członkowie rodu zmarli z powodu śmiertelnego wirusa o nazwie Endzeit(przetłumaczone z angielskiego "End Time" na niemiecki) Wirus oryginalnie namierzał jedynie pierwsze rasy w demonicznym świecie(choć Karlheinz obawiał się, że to będzie kwestią czasu, jak wirus rzuci się na podrzędne rasy po mutacji).

Carla stara się ukryć przed bratem, że podczas jego walki z ojcem zaraził się chorobą, która powoli go wykańcza. Próbuje zahamować działanie choroby, co skutkuje tym, że nie może używać w pełni potencjału swych mocy, które są znacznie wyżej niż moce Karlheinz'a.

Relacje

Shin Tsukinami

Młodszy brat Carla. Shin jest często złośliwy, lecz Carla jest w stanie znosić jego wybryki, kiedy nie jest to związane z ich misją. Oboje są równie okrutni i sadystyczni.

Yui Komori

Zdolności

Jako twórca, posiada zdolność do przekształcania się w wilka, węża, nietoperza i orła.

Jednak nigdy z nich nie korzysta, mimo, że posiada dosyć wysoki poziom magii, co sprawia, iż jest naprawdę potężny. Gdyby nie był chory na Endzeit, byłby potężniejszy od Karlheinz'a.

Posiada wszystkie możliwe podstawowe umiejętności 4 podras (wampira, wilkołaka, węża i demonicznego orła).

Jest w stanie używać magii, lecz dokonał tego dwa razy - przed swym ojcem, Giesbach'em i DARK FATE tokuten CD, by wystraszyć Subaru i Kou za nieprzestrzeganie jego zasad. Po tym Carla już nigdy więcej nie użył swoich umiejętności, chyba że uznaje to za stosowne/konieczne (jak w przypadku Yumy w prologu DARK FATE, po tym jak uciekł z Yui).

Potrafi przywołać swoich chowańców i podporządkować ich sobie. Jego jedyną słabością jest wirus Endzeit, którym zaraził się od ojca w trakcie walki o tron.

Ciekawostki

  • Nie lubi japońskiego jedzenia.
  • Odnosi się do Yui i reszty chłopców (z wyjątkiem Shin'a) określeniem kisama「貴様」. Słowo to jest obraźliwym określeniem na "ty".
  • Kocha malarstwo i sztukę, dlatego też kolekcjonuje obrazy.
  • Carla odczuwa wielki ból z powodu Endzeit w ranie, którą otrzymał od ojca, nieustanie kaszle, kiedy jest przemęczony.
  • Nienawidzi zapachu wampira.
  • Odziedziczył wygląd po swej matce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki