FANDOM

Informacje
Uwaga spoilery!
Ten artykuł może zawierać szczegóły dotyczące fabuły gry, anime i innych mediów.
Beatrix
Tumblr mcvuhurTfu1rxqchfo1 500.png
Biografia
Kanji ベアトリクス
Rōmaji Beatorikusu
Status Zmarła
Dane Fizyczne
Rasa Wampir
Narodowość Japońska
Płeć Kobieta
Kolor oczu Niebieski
Kolor włosów Blond
Status Zawodowy
Status Personalny
Krewni Karlheinz (mąż)
Shu (syn)
Reiji (syn)
Debiut
Gra Diabolik Lovers ~Haunted Dark Bridal~ (Ścieżki Shu i Reiji'ego)
Manga Diabolik Lovers Prequel
Anime Odcinek 5 (retrospekcja)
Aktorzy Głosowi
Japoński Mana Hirata
Angielski Luci Christian

Beatrix (ベアトリクス Beatorikusu) była drugą żoną Karlheinz'a oraz matką Shu i Reiji'ego.

WyglądEdytuj

Beatrix jest opisana jako kobieta, która z wyglądu przypominała Shu. Nosiła włosy spięte w kok, ale miała dwa długie kosmyki z przodu i grzywkę po lewej stronie. Nosiła czerwono-czarną suknię. Górna część składała się z czarnych ramion, wykończonych złotem i długich czerwonych rękawów z czarnym paskiem i czarnymi falbanami na końcach. Środkową część stanowił dopasowany gorset z czerwonymi bokami i złotym, ozdobnym wykończeniem oraz z czarną, środkową częścią, która stanowiła część dekoltu. Dół sukni stanowiła czerwona spódnica z czarnymi, marszczonymi pasami z przodu, aby odsłonić halkę. Nosiła również czerwony naszyjnik. 

OsobowośćEdytuj

Pod względem osobowości Beatrix była podobna do Reiji'ego. Została opisana jako dobra osoba, która była poważna, ale trochę niezręczna i choć szczerze dbała o dwójkę swoich dzieci, miała trudności z wyrażaniem tego, ze względu na swój charakter. To z kolei spowodowało, że nieświadomie zwróciła dzieci przeciwko sobie.

HistoriaEdytuj

Okoliczności małżeństwa Beatrix i Karlheinz'a są nieznane. Beatrix była pierwszą, której dane było urodzić syna - Shu, co zakończyło się tym, że cała jej uwaga była skupiona tylko na nim i zaniedbywała przez to swoje drugie urodzone dziecko, Reiji'ego, z powodu nękania jakie otrzymała od Cordelii.

Beatrix zmarła w spokoju, dumna z Reiji'ego, pomimo tego, że najął ojca Yui, łowcę, by ją zabił.

RelacjeEdytuj

KarlheinzEdytuj

Karlheinz był mężem Beatrix i ojcem jej dzieci.

CordeliaEdytuj

Ze względu na to, że Cordelia nie była w ogóle kochana przez Karlheinz'a, i ponieważ Beatrix urodziła mu dwójkę starszych dzieci, Cordelia gardziła nią i miała ją za bezczelne paskudztwo. Korzystając ze swojego statusu pierwszej żony, jak i córki Króla Demonów, Cordelia stale męczyła Beatrix - poniżając ją i starała się jak najlepiej udowodnić, że jej synowie są lepsi od synów Beatrix.

Mimo, że Cordelia gardziła Beatrix, ona nie czuła tego samego względem niej dlatego, kiedy została zamordowana umarła uśmiechnięta, ponieważ została uwolniona od winy zaniedbywania Reiji'ego i kładzenia zbyt wielkiego nacisku na Shu, jak również w końcu wolna od Cordelii.

ShuEdytuj

Shu jest najstarszym synem Beatrix i z tego powodu zdawała się go faworyzować. Shu może się wydawać odległy od niej, ponieważ nienawidził swoich obowiązków i nie doceniał surowych ograniczeń jakie nałożyła na niego matka, by przygotować go do roli następcy ojca, ale mimo to wydaje się, że ją kochał.

ReijiEdytuj

Reiji jest młodszym synem Beatrix, który skończył niestety nieszczęśliwie, ponieważ zaniedbywała go ona przez swoją wojnę z Cordelią. Reiji głęboko kochał swoją matkę, ale z powodu tych okoliczności był chorobliwie zazdrosny i żywił niechęć zarówno do niej, jak i do Shu mimo, że prawdą było to, że Beatrix szczerze kochała obydwóch swoich synów. Kiedy umierała, miło jej było widzieć jak Reiji wyrósł na wspaniałego mężczyznę, dobrze wiedząc, że to on zorganizował jej śmierć, co było znakiem dorosłości u wampira.

Nawigacja Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki